lørdag, april 22, 2006

Kan det virkelig være så svært?

Ja - åbenbart. Jeg skal skrive en artikel. Inden i morgen. Eller ihvertfald et udkast. Men hvor er ordene pludselig henne? Mener da der plejer at være et par stykker at vælge imellem, på lageret i øverste etage. Nu er de pludselig væk (eller også bruger jeg dem det forkerte sted; her!). Emnet er ellers spændende: musikterapi! Kender du det? Det handler om, når ord ikke slår til...kunne måske bruge det netop nu. Men jeg tror ikke lærer og censor vil vurdere et lydbånd med mine frustrerende slag på bord og computer...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Ben! Så har jeg læst vist nok hele din blog! Den er jo ikke så lang endnu! Men jeg må hellere komme i gang med at skrive lidt mere på min (så aktiv som du jo er med at skrive næsten hver dag!!!) Min skrev jeg vist sidst på i januar!! HAHA... Vi ses nok i aften!
Kæmpe knus Pernille

Anonym sagde ...

Hej Ben.
Tak for sidst, jeg håber ikke vores sene afgang på nogen måde er skyld i din udtømte ordbeholder... Ellers vil jeg foreslå at du går en lille tur, slår en koldbøtte, drikker 2 liter vand, tegner en tegning med venstre hånd mens du nynner "Åh lad det blive en god dag i dag" - eller anden form for sund adspredelse. Enjoy!