torsdag, juni 08, 2006

Håndværker-drømmen

Nu tror du nok håndværkerdrømmen er lig med klicheen, at alle kvinder inderst inde drømmer om at opleve rigtig "håndværker-sex" - hvilket eftersigende skulle være noget helt eminent . Men min håndværkerdrøm er anderledes: Det er tidlig morgen og solen skinner ind af vinduet. Jeg står ud af min seng og trækker i et par hvide arbejdsbukser med smæk og seler. Håret tilbage i en hestehale, sikkerhedsskoene på og ud på cyklen. Jeg skal arbejde hele dagen i den stegende sol, med støv og støj om ørerne. Sveden løbende ned fra tindingerne. Følelsen af at alle muskler i kroppen styrkes, bruges og forbrænder de usunde kalorier og gårsdagens fyraftensbajer. Luften er krydret med hårdt arbejde, sol og energi. I håndværkerdrømmen føler jeg mig rigtig fri.

Hm...eksamenskriller....??? Hjælp!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, jeg tænkte også lige, at nu bliver det da vist sådan for ALVOR dagbogs-agtig, men nej nej... Man blev snydt blev man! :)