lørdag, oktober 21, 2006

Hm....video?


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Okay, normalt er jeg ikke typen der absolut skal kommentere alt hvad folk siger og gør, men i dag har jeg siddet og lagt øre til noget, og det jeg har i tankerne kan jeg ikke bare ignorere som om ingenting var sket. Nu står verden simpelthen ikke længere. Her er det min pligt, som samfundsborger og ven at skride til handling, for der er åbenbart sket en misforståelse af de større! Jeg tænker på det, du sagde i din video. "Måske er jeg bare en ret kedelig person". HVAD #**#"* TÆNKER DU PÅ PIGEBARN??? Meget kan vi blive enige om, men der sætter jeg grænsen. Jeg finder mit lille, knækkede stykke kridt frem, trækker en streg på asfalten og siger "Hertil og ikke længere"!!!!! Du er ikke, har aldrig været, og lur mig om du heller aldrig kommer til at være "en ret kedelig person".. Ikke i mine øjne hvert fald; og de er jo som bekendt altseende, så stol du trygt på mig når jeg siger, at du er et af de mest fantalastikse væsener der findes!! (hvert fald i min lille verden). Og det står i alt sin enkelthed ikke til diskussion!

Anonym sagde ...

A-a-a-a-men, Nong Mary, amen!

God stil med videoen, Ben. Det er det de unge vil ha'!