onsdag, november 01, 2006

Kaos-in-the-head

"And I shot two warning shots....IN TO HIS HEAD!" - citat fra Chicago. Jeg tror lige jeg fik sådan et par warning shots i hovedet den anden dag. Udlejer sælger lejlighed - lejer igen boligløs. AAAaaaarhh! Hvorfor altid mig?!
To gange den sidste måned er jeg vågnet af mareridt om natten: jeg blev smidt ud af mit hjem. Tror jeg er synsk..
Men på den Ben, noget tyder på at du for en gangs skyld kendte den rette mand, og med 99% sikkerhed kan flytte til en lille lejlighed (værelset er 10 kwm) på Frederiksberg. Mindre og dyrere - men lækker beliggenhed og bedst af alt: skal bo der HELT alene. Må selv bestemme rengøring, oprydning osv: varsler svinesti. Men det er nice alligevel (og jeg får en sød underbo :-).

Så mit liv netop nu: en blanding af spænding over fremtiden på Frederiksberg, men desværre mest et stresset hoved som pludselig skal finde penge, opsige lejlighed, pakke, flytte og skrive eksamensopgave på meget kort tid.... hilfe.

Have a nice day.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg føler virkelig med dig, Ben, og jeg stiller samme spørgsmål: Hvorfor altid dig?!
Ellers vil jeg byde dig hjertelig velkommen til Frederiksberg :)