fredag, maj 26, 2006

Av - kvindehysteri?

Måske er jeg hypokonder? Jeg synes ihvertfald at "av" har været alt for stor en del af mit ordforråd det sidste halve år. Kronisk ondt i nakken, gentagne influenza-overfald, fordøjelsesproblemer (skal nok undgå at uddybe), udvikling af allergi for kontaktlinser og nu denne dundrende hovedrystelse, som får hjernen til at vokse helt ud mod skallen og presse på. Lægen anbefalede i morges at jeg skulle droppe eksamen på mandag. Men nej, så hellere en weekend med loftskiggeri og stakkevis af piller i næste uge.

Jeg er altså lidt pyldret, tror jeg, et rigtigt brokkehoved - eller bare en rigtig kvinde? Læste i Helse at kvinder oplever smerte stærkere end mænd. At kvindelige homoner medfører flere smerter; -og at kvinder i parforhold har mere ondt end singler. Så stop lige jeres brokkeri singlekvinder!!!
Måske skulle man bare tage til Thailand, ligge på stranden og nyde kolde drinks, blive gennemvarmet af solen og masseret af de søde thai-piger. Så skulle smerterne vist nok forsvinde i den blå himmel. Har det allerede bedre - bare af tanken :-)

1 kommentar:

Pernille sagde ...

Hej Ben!
Jamen den opskrift findes slet ikke. Hun blander bare tingene sammen! Men ok..jeg prøver...2 Æg, noget mælk så det er flydende nok, lidt smeltet smør (men ikke for meget for det skal jo også meget på oanden, mel, øl (ca 1/3 flaske). Og så skal man drikke resten af øllen mens man laver pandekagerne. Jeg har selv forsøgt mig men det bliver til ruskomsnusk hver gang. Men det er fordi jeg er for nærrig med smøret. Man prøver jo at være sund men det skal man ikke altid! Mega mange gange held og lykke i morgen! Kæmpe Knus Pernille