fredag, maj 12, 2006

I denne grill-tid

Jeg har lige nydt en kop kaffe på min solrige altan. Nice. Og ok, indrømmet, jeg har en go dag. Min status ser nemlig sådan ud: artikel om musikterapi snart færdig, fandt i går den nederdel jeg havde ledt efter, skal ud og spise og i teatret med svigermekanikken i aften, solen skinner stadig OG min udlejer har netop bestemt sig for at rejse til Sambia i et helt år = jeg har lejligheden for mig selv i ET HELT ÅR!

Nu når det er grill-tid må jeg lige dele min venindes opskrift på en fantastisk pastasalat med jer:

Soltørrede tomater
Grøn pesto
Friske champingon
Cherry-tomater
Rucula-salat
Lidt sitronsaft, salt + peber
Pasta

Pyntes med basilikumblade.

Og det er bare mums.

1 kommentar:

Pernille sagde ...

Det lyder lækkert...både maden og kaffen og teaterturen... Hvaaaa ska jeg ik snart komme forbi igen el har du travlt med at læse til eksamen? Og desuden tror jeg min roomie overvejer ret emget at læse retorik til næste år...haha!