torsdag, maj 25, 2006

Hjerne- og intelligensrystelse

I går morges fik jeg mig lige en tur på gulvet. Jeg besvimede midt i tandbørstningen, og vågnede op med udsigt til fliserne under vasken, og mine ben i en spastisk stilling. Med tandpasta om munden fik jeg sprællet mig i live og kom op at stå. Senere på dagen kunne jeg gå på opdagelse efter blå mærker de underligste steder på kroppen. Og hovedet var åbenbart ikke gået frit. Ligger nu med hjernerystelse, kan ikke læse, og er konstant træt. Vil helst bare sove. Sådan en hjernerystelse ryster åbenbart også intelligensen, jeg har ihvertfald svært ved at holde styr på tankerne, og føler mig temmelig forvirret. Ikke super smart når eksamen ligger og truer om hjørnet (nærmere betegnet mandag kl 10) og jeg kun havde disse dage et læse i. Så ønsk mig held og lykke - får brug for det.

Det er underligt pludselig at gå ud - og ikke ane hvad der skete, hvor længe lå man der, hvordan faldt man osv...

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Hej Ben! Rigtig god bedring, og taenk ikke paa retorisk skrivning. Det handler vist alligevel mest om sund fornuft! Alle noterne er rigtig gode, saa du kan hurtigt faa overblik. Du SKAL altsaa lige slappe grundigt af nu - det kan jeg godt sige dig:-)

Sabina sagde ...

Godaften!
Håber det går bedre med hovedet. Det er da noget værre rod... Men det er godt, at det ikke er så slemt, at du ikke kan skrive på bloggen ;-) Vi ses mandag.

Knus