torsdag, maj 18, 2006

Vinduespudser - og frisk luft!


Vinduespudser - måske var det det man skulle være. Da jeg kom til Den Sorte Diamant, hvor jeg igen i dag skal sidde og tykke mig igennem de tørre ord i de mange bøger til de store eksamener, så jeg en vinduespudser. Ude i den friske luft. Han var optimistisk nok begyndt på de meget store glaspartier som størstedelen af Diamanten består af. Og han så glad ud. Det må være dejligt at stå op om morgenen, og vide at man på arbejdet kan dyrke udendørslivet, og endda gøre byen smukkere. Jeg vil lige finde ud af hvordan man får sådan et job....måske er det mere mig ;-)

Ok, det er ikke kun mig som synes bøgerne er tørre - hele læsesalen har netop fået sig et morgen-grin da en af de andre læsesalsbrugere begundte at snorke højlydt (og det kan altså høres på en stille-sal)!

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

HAHA hvor fedt! ja kedelige og tørre bøger hvad skal man dog bruge dem til? (God sovemedicin..måske sku jeg anbefale dem til de gamle i hjemmeplejen der får sovemedicin! haha lidt sproglig analyse..eller hvad den der faldt i søvn nu læste og så er søvnen der meddetvuns! Men hvad søren er det for et vinduespudserbillede?

Anonym sagde ...

Ja, er det ikke et skægt billede? Så kommer man da i sommerhumør....letpåkædte smukke kvinder og solen skinner :-)

Lasse sagde ...

Det må være årets pressefoto '07, det dér! :-)