onsdag, maj 31, 2006

Skriveøvelse - godmorgen

Ja, jeg ved godt at weblog ikke = dagbog på nettet (Jeppe). Og jeg tør ikke udtale mig mere nøjagtigt om hvad det egentlig er. Men jo, man kan bruge sin blog som dagbog...og det er det jeg spekulerer over netop nu: er det det jeg gør? Neej, ikke rigtigt vel? Måske en blanding af dagbog og underlige små finurligheder? Nogen dage måske? Hm; pas!!

Lige nu er min blog en skriveøvelses-base; jeg har netop spist morgenmad og er vældig stolt over allede at være igang ved tasterne (kl. 10.30). Som eksamensopgave-skrivende-ung-studerende har jeg smadret min døgnrytme, og får af en eller anden grund skrevet mest på opgaven sent om aftenen, når jeg panikker over de alt for få ord dagen frembragte. Men i dag skal det være anderledes. Jeg er stået tidligt op (kl 9.30) og fingrene skal på gled. Det er de ved at være nu. Så godmorgen, -og ha en dejlig dag.

4 kommentarer:

Sabina sagde ...

Hej Ben!
Også godmorgen til dig :-) Håber det skrider fremad for dig. Jeg har også lige sat mig ved tasterne og skal tilat tage et dybt suk og gå i gang.

Knus

Ben sagde ...

puha, lyder rigtig meget som min tilstand...mon det dybe suk hjælper? Det er ihvertfald blevet en gentagen handling flere gange om dagen. Go skrivelyst til dig.

Diana sagde ...

Håber at tiden ikke flyver alt for stærkt, og at du kan holde modet oppe! Nu ikke noget med at løbe en tur på dine rulleskøjter i det gode vejr, før du er færdig!!! Er sikker på, at du nok skal klare opgaven med glans:)

Pernille sagde ...

Dagbog på blog? Jamen det er da det eneste jeg bruger min til! Der er da alligevel ikke så mange der læser den.... Dog må jeg sige det er en ret overfladisk dagbog jeg skriver så lidt blogagtig er den måske?? jeg skriver bare løs og ser hvad der sker..måske er det netop derfor der ik er så mange læsere...fordi den stinker.. haha! nå..jamen god skrivelyst!
knuuus